Spöregn och myskläder hela dagen

Hejjhejj!
Igår sov Natta över hos mig för första gången faktistx) Vi tittade på två filmer och sedan låg vi och prata till typ 5 på morgonen. äÅvakna en timme tidigare än natta typ vid 12. Sen dess har jag faktist gått i pyamas hela dagen, har haft ont i magen och det har bara varit pissigt väder ute, det kan faktist vara riktigt mysigt särskilt med tanke på att jag har varit igång och knappt varit hemma på hela sommarlovet. Nu kom pappa hem från Tappen, han har varit och köpt godi, GUD vad jag var godissugen upptäckte jag nu;) VM i friidrott nu också;)

Lite seg kanske man kan tycka att jag är men ni som har läst trean i Twilight vet ju vem Bree är, det är då Jodelle Ferland som ska spela henne. Jag har precis i min bok fått reda på vem Bree är så det är därför jag nu slänger in en bild på henne, jättesöt är hon:D

Vi hörs:)<3


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag trodde att Vanessa Hudgens skulle spela Bree, men inte? :)

2009-08-16 @ 16:28:21
URL: http://keishas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0