KBA med mamma!:)

Tjobre!
För några dagar sen åkte jag in till kungsbacka
med mamma och shoppade lite, dagen innan vi började skolan var det och vi åkte in för att köpa lite skolgrejer och leta efter en skolväska.
När vi kom in fanns det verkligen ingen tillräckligt fin väska alls, är ganska kräsen när det gäller väskor faktist, iallafall hittade jag ett par jeans, en svart kavaj, två Bhar, lite skolgrejer och en rosa tunika:)
Kommer att ta kort på allt senare men nu ska jag cykla ner till sommarstugan och träffa min kusin
Vi hörs, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: julia

åh, jag är verkligen älskar att shoppa väskar!! Speciellt utomlans på marknader där man kan pruta sönder! :D <3

2009-08-23 @ 00:33:00
URL: http://juliawb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0