"Delly"

Hejjhejj allesammans,
nu känner jag att jag är flitigare på att blogga. Jag använder Eriks dator och han jobbar jämt nuförtiden så det blir nämligen mer datatid för mig.

Våran stora dator är ju sönder så det ska koma en som ska fixa de idag. Dellkillen skulle komma vid åtta imorse och jag var den enda som inte jobbade och därför skulle jag vara hemma, För att han skulle kunna komma in så var jag jag tvungen att vara uppe så imorse gick jag upp klockan 7!! Lite innan 10 hade han fortfarande inte kommit så jag ringde pappa, Dellkillen hade precis ringt pappa och sagt att han kommer vid ett, hopp, där rök kba med mina kompisar med bussen kvart i ett. 10.50 var jag nere hos tandläkaren och kollade och mina tänder var det inget fel på, bara att hon såg att jag borstar för hårt, hur fan kan man se sånt?!xD 
Iallafall, nu sitter jag här och lyssnar på musik och jag väntar fortfarande på att jag får öppna den där dörren så "Delly" mitt påhittade smeknan, påhittat just i stunden kan komma in! klockan är redan kvart i 2 liksom:s Sitter i mitt rum och jag har varit så rastlös hela dagen så jag har städat hela huset känns det som, spelat lite fiol har jag också gjort.
Nu fåår Delly komma tycker jag faktist!

Vi hörs, pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0