Sommaren är påväg!

Hejjhejj!
Nu satt jag här och tänkte precis som varje dag vid datorn, ska jag blogga, ska jag inte blogga, ska jag blogga äh jag struntar i det, just för att jag tänker omedvetet att jag måste skriva om vad som hänt i mitt liv sen jag bloggade sist. Nu börjar jag iallafall om och börjar skriva om vad som hänt idag.
Idag var skolan väldigt rolig tycker jag, vi började skoldagen med att ha frisbee, det var faktist kul och vi hade ett grymt lag om man tog bort en person som gör mig galen...ska inte gå in på detaljer.
Men det var roligt iallafall, sen gick dagen, vi hade arbetspass och fram till lunch jobbade jag på.
På lunchrasten bestämde vi tjejer i klassen att göra något som vi gjorde hela tiden i femmen nämligen hoppa hopprep. Vi hoppar långhopprep så hopparvi utan studs emellan, ifemman slog vi 310 hopp och idag klarade vi uppemot 200. Efter ett tag kom Johan och ville vara med något oseriös, sen kom James o Mackan ganska oseriösa, sen kom Jeppe Matt o Kämpsten, då blev det plötsligt extremt oseriöst, men det var kul, det var det:).
Sen efter vi hoppat blev jag så sjukt röd i ansiktet, haha, försår inte riktigt varför jag blev sååå röd x) Mackan, Alex, Natta, James, Henke m.fl. satt med i klassrummet efter lunchrasten och där blev jag fast, orkar bara inte jobba när de sitter där. Det var iallafall askul:)

Efter skolan cyklade jag hem med Amanda V hem till hennes mamma och där hoppade vi på hennes nya stora studsmatta. Det var askul:)Vi rensade Amandas bigga garderob, manda duschade mitt hår i badkaretx) och när klockan närmade sig 6 ringde Källman och ville att vi skulle komma ner till fotbollsplan,
Konversation:
H-Tvekar lite, Är det match?
A-Träning
H-Vilka?
A-93
H-Tvek
A-De spelar utan tröjor
H-VI KOMMER!:D

Amanda lurade ner oss, det visade sig vara så att Johan hade bara snabbt tagit av sig tröjan, liksom jag bryr mig inte om vad Johan görx)
vilket amanda gör, vi åkte hem till mig och jag bytte om till min nya svarta klänning:) Ska visa den sen;)
Johan åkte med amanda på cykeln till Ip. Sen åkte jag amanda o amanda hem till källman, hon åt och sen  efter en stund kom Johan. Vi gick ut och satte oss på en filt alla fyra o spelade kort, jättemysigt:)
Efter ett tag gick vi ner till vitasand och amanda o Johan badade typ, så sjukt gött väder är det alltså!!:D



Nu är jag hemma, Måste gå nu, vi hörs,
pusshej(L)

Kommentarer
Postat av: Källmanyourgirl <3

OMG! jag är söt ^^







du me <3

2009-05-05 @ 18:30:15
Postat av: Källmanyourgirl <3

OMG! jag är söt <3









du med (L)

2009-05-05 @ 18:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0