Veckan efter påsklov

Hejhej!:)
Nu har jag inte bloggat på sjukt länge. Skolan har iallafall börjat och det har faktist varit tre rätt lugna dagar i skolan.
I tisdags började dagen med gemensam planering och lite samling efter lovet sådär. Sen rullade tisdagen på och jag skulle åka in till orkestern. Det var sjukt roligt och på söndag har vi musikalen. Amanda ska komma och kolla och det ska bli sjukt roligt. Det är på aranästeatern och jag ska spela fiol. När jag kom hem var det säsongsstart för Ugly Betty och sedan dubbelavsnitt med hemmafruarna på Wisteria Lane.
På onsdagen, alltså igår hade vi olika bollekar på idrotten, inte så jätteroligt. Efter skolan gick jag hem med viking och vi tittade på en film "den blå lagunen", den är bra faktist, den är sjukt rolig på något sätt också, Efter en stund ringde lollo och bad oss komma ner till skytteviken, där Källman, Mattsson gagge Lollo o Jimmy var. När vi var på väg fick vi snabbt vända eftersom vi träffade amanda, mattsson och Gagge på vägen. Lollo och Jimmy bara satt o hånglade så Källman o dem gick. Vi gick runt lite och stannade på vitasandlekplatsen där vi gungade. Johan kom efter ett tag också.
efter ett tag var det bara jag amanda och mattsson kvar, vi stannade kvar en stund till klockan halv nio?
typ, sen gick vi hem.
Idag har det inte varit en vanlig skoldag utan vi har åkt in till Göteborg och gick först på studiebesök på våran lärares mans brors reklambyrå. Där var det sjukt fint och något som jag faktist kunde tänka mig att jobba med så är det bilder, analysera bilder, reklam och journalistik och saker som det, så det var jätteintressant att få frågor besvarade där och så.
När vi hade varit på reklambyrån så hade vi 1 och en halv timme ledig tid i Göteborg. Jag Källman, Alice, Amanda, Elin och Michan till McDonalds och åt och sen gick jag och Amanda in i en "pocketaffär", jag hittade en bok som är helt ny. Den proglamledaren för Hjärnstorm som är så sjukt bra har skrivit en bok. Jag ska köpa den boken imorgon när jag och Amanda ska åka in till Kba och shoppa.
Hela klassen skulle till slut träffas vid poseidon på Götaplatsen. Vi satte oss ner i solen och pratade på trappan en stund och Jesper upptäckte två duvor som kom, en hade då inget ben, alla killarna kastade godis till dem.
Vi hade faktist jätteroligt där i solen, tänk att två duvor kan vara så roligtX)
Efter en stund hade alla samlats och vi gick in på konstmuséet. Det var faktist rätt intressant det med(om man lyssnade). Tyckte iallafall att guiden vi hade som var högst 26 bast var otroligt duktig. 
Vi kom hem vid 14.20. Amanda följde med mig hem och efter en stund så kom Källman också.
Vi la oss på gäset, lyssnade på musik o solade.
Efter en stund skulle båda hem och jag gick hem och dammsög hela undervåningen. Tycker det är kul faktist.x)
La mig på min säng och läste min underbara bok "Hur kär får man bli" som handlar om Adams Nacke..., haha
Skoja bara, x) Andra gången jag läser den nu:)

Poseidon:)(Nattas bild)
Nu sitter jag här och känner att jag ska gå upp och duscha snart, imorgon är det fredag och då ska jag och Amanda åka in till Kba och jag ska få köpa min bok:)
Vi hörs, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Frida

var det en kille som guidade er?

skägg och mustach?

puss <3

2009-04-16 @ 21:42:09
URL: http://keishas.blogg.se/
Postat av: källmaaaaan ! ;D

ADAMS NACKE?! :O gaaad ^^

men jag som försöökte lyssna på museet! men vafan, finns det inget att lyssna på så finns det inget att lyssna på :P<3

2009-04-21 @ 19:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0