Påsklov, me like!

Hejhej:)
I måndags var det första dagen på påsklovet... så sjukt gött alltså, kunna vara ute hur länge man vill. Iallafall, Jag började dagen med att vara med Friida, vi bakade en kladdkaka, hur god som helst. Vi drack god chailatte till också.
Det var väldigt soligt ute och vi bestämde oss för att ta en sväng med cykeln i Åsa eftersom iallafall inte jag cyklat nästan alls i år. Amanda V kom efter ett tag och vi åkte och lämade cyklarna. Friida skulle hem och äta och jag med så Amanda väntade på mitt rum. sen gick vi ut en stund och väntade på att Friida skulle komma, jag och Amanda satte oss och tog lite kort och lyssnade på musik.
Vi smsade med Källman och hon sa att hon skulle komma till oss om en stund:)
När Friida kom så hade jag och Amanda bestämt att jag skulle sova över hos henne så vi gick hem till amanda för att fråga hennes pappa. Friida skulle hem då så efter en stund när vi var hos Amanda så kom Källman.

Källman smsade Mattsson och han och några till var på vitasand så vi gick dit. Det var jag, Amanda V, Källman, Gagge, Jimmy, Mattsson, Lollo och Dea som var där nere. Det var jätteskoj där och rätt som det vr sa natta och Janina att de skulle komma ner och vi skojade lite med dem och gick, inte med en gång men vi skulle ändå möta dem på vägen. Lollo, Jimmy och Dea gick vid Källman och därefter gick Källman hem. Då var det bara jag, Amanda V, Mattsson och Gagge kvar.
Vi gick innevägen och Natta o Janina gick utevägen;)Ha Ha
efter ett tag åkte Gagge hem och därefter Mattsson.
Jag och Amanda mötte Natta och Janina sen och vi pratade lite och sen var klockan helt plötsligt halv elva så vi gick hem till mig först och packade ner alla grejerna och gick till Amanda.

Det var roligt och på morgonen åt vi frukost framför tv:n vilket är ovanligt hemma hos Amanda;)
Igår så dammsög Amanda hela lägenheten medan jag fixade iordning mig och vi gick därefter hem till mig och bytte kläder och sen hem till Källman och lyssnade på hög musik och dansade lite;) Vi tog en massa roliga kort ute i det soliga vädret och gick sedan ner till stranden. Källman skulle träna på kvällen så jag och Vikingsson gick runt lite i Åsa, köpte godis och jag firade mamma hemma också, Mamma fyllde nämligen år igår. 

 
Mina Amandor det<3
Idag på morgonen gick jag rakt in i duschen och sedan fick jag hjälpa Märta att ta en CV bild + facebook bild till henne och Märta som aldrig blir nöjd med något bad mig ta hur många bilder som helst, så nu blev vi klara och fick några fina bilder på Märta: )
Nu är jag bara så otroligt hungrig, måste ta något att äta...

Vi ses, pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0