Påsken här i Åsa

Hej Allihopa!
Hur har ni haft det idag, påskafton?
Själv har hela mammas släkt varit här och jag har fått två påskägg. Ingela och Alexander kom redan igår och sov över och då fick jag ett påskägg. Idag kom mormor o Morfar och Anders Maria och min gulliga lilla kusin Ebba hit.
Nu har de åkt hem och jag mamma o pappa sitter och tittar på robinson. Hatar verkligen Christian och Erik Billing i Robinson. Jag tyckte att Mika verkligen sa det exakta rätta om Billing ringar hur som helst förut;)

Iallafall, jag och alexander har spelat fotboll och basket så jag blev alldeles svettig, det var ju så varmt också!
Hur var eran påskafton?
Igår var jag först i kyrkan eftersom det var långfredag, det var inte så lång gudtjänst så det var inte så farligt jobbigt att sitta tyst i kyrkan så länge. Natta följde med mig hem och Friida med och efter en stund kom amanda vikingsson: )
Vi gick till glasscafét (premiär för iår) Tre kulor för två, jättegott. Frida skulle hem efter glasscafét.
Åsa glasscafét är nästan alla stammisar på, på sommaren. Sen efter en stund när vi gått hem till mig och satt oss i solen på lekplatsen kom Källman. Vi pratade lite och tog lite kort sen bestämde vi oss för att gå och köpa godis. Vi köpte godis för 40 spänn.
Medan jag åt cyklade Amanda, Amanda och Natta hem till Viking i hästholmen. Där var Emma och efter en stund kom också jag. Källman skulle hem ganska tidigt eftersom hon var ganska trött men vi andra var ute i vikings trädgård och spelade fotboll och njöt av solen. Efter en stund kom myggorna...ja iallafall psykist så vi gick in och tittade på tv. På tv:n hade Amandas låtsaspappa Magnus satt på Robbie Williams konsert, GOSH vad snygg han är!
Sen tittade vi på Talang och Singing Bee.
När klockan närmade sig halv elva blev det dags för mig och Natta att cykla hem. Jag fick skjutsa hem Natta hem till mig först där jag släppte av Natta så hon fick gå hem till kläppa. Mörkt? JA långt? JA men hon hade sällskap med Janina i telefonen.

Jag på glasscafét:)

Amanda på glasscafét

Friida på Glasscafét:)

Min goda glass:)

Coola Amanda:)
Men vi hörs, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: natta ;)<3

haha GOSH, I SEE A ZIT!

2009-04-11 @ 22:55:09
URL: http://nnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0