Min helg=)

Hejjsan!
Nu har jag inte bloggat på ett tag så jag har ganska mycket att blogga om men jag tar bara med lite;)
Förra helgen var jag med Amanda V och Natta på fredagen och på lördagen kom Julia från Göteborg och hennes familj, vi tittade på robinson och släckte ner hela huset, vi tjuvstartade lite innan;)
Skolveckan gick och jag fick bland annat reda på mitt matteprov, VG, Jag fick gjort ganska mycket skolveckan innan lovet.
Btw, I fredags såg jag på så ska det låta och jag kärade ner mig i David Lindgren från High school Musical musikalen i Malmö då han spelade Troy.
Så duktig och världens sötaste!


Denna helgen däremot bästämde jag Natta och hennes kompis Janina i Göteborg för att vi alla tre skulle sova över hos Janina. Nattas pappa bor nämligen i Göteborg.
Jag och Natta tog bussen in från Åsa, tog Blå express från kungsbacka till marklandsgatan.
Vi hann med ganska mycket de två dagarna jag var där, mellan fredagen och lördagen.
Vi pratade mycket, Hade skoj, åt världens största chokladboll på ett mysigt café, träffade på knarkare på spårvagnen som började prata med Natta:sx), köpte godis, tittade på tv, satt vid datorn, lyssnade på musik, myste med domino(Janinas hund), Gick till Frölunda torg, Åt glass, hittade en jättesöt klänning från MQ,Såg Måns Zelmerlöw där, blev utkastade eftersom Janina hade med sig Domino, åkte hem till Janina och hämtade min väska, sprang till bussen, missade bussen, tog en margarita med vitlökssås, gick till marklandsgatan, åkte spårvagn, missa tåget med 2 minuter, drack gratis vatten, satte mig på tåget, tog bussen hem och där var jag hemma;)x)
När jag kom hem grillade pappa i det fina vädret och jag gick till Friida och vi tittade på en film där:)
Det där var min helg hur var eran?(bilder kommer när Natta lagt in bilderna i datorn och skickat dem till mig:)

Söta Janina<3

Kokosbollen

Jag och Natta med våra glassar;)

Frölunda Torg

Måns:)

Våran goda pizza:D

Nu är det söndag, en solig söndag som jag förmodligen ska tillbringa Källman med.
Just det ja, jag har ju påsklov nu det hade jag inte ens slängt en tanke åt, när har ni lov?
Vad ska ni göra på erat lov?
Vi hörs alla soliga glada människor därute♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0