Välkommen till Min blogg!

Heej där!
Nu har jag skapat en blogg här på blogg.se.Jag heter Hedvig och är 14 år gammal. Jag bor i Åsa, ett litet samhälle utanför Kungsbacka. Åsa är känt för sina härliga badstränder. Något som jag verkligen älskar är musik. Jag spelar fiol och piano. Jag älskar också att sjunga och många tycker också att jag är bra på det. Jag fick idén att skapa en blogg genom min kompis Friida som precis också skapat en blogg http://keishas.blogg.se/ . Jag gillar också att fotografera även om min kompis Friida är mycket bättre på det. Jag går på en skola som heter Åsa Gårdskola , jag jag vet bonnigt namn eller hur men hursomhelst skolan är nybyggd och en tredjedel av den gamla skolan fick flytta till den nya skolan. Vill bara säga att jag har världens bästa klass och världens bästa kompisar<3Jag kommer att blogga så mycket som jag hinner. Är det något du undrar över så är det bara att fråga. Ja vad ska jag skriva... Älskar mina vänner, som ni kommer att höra mycket om nu på min blogg. Måsta bara nämna några av mina bästa kompisar Frida natta Amanda och Amanda<3!Glömde jag att skriva att jag älkar Lakrits och Killar!<3Ha de bääst! Pöss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

så skriver du: Frida,natta,Amanda,Amanda,

2008-10-06 @ 18:50:43
Postat av: Anonym

du skrev allas NAMN men på mitt skrev du bara natta

2008-10-06 @ 18:51:35
Postat av: <<<<<<

Du vill ju inte bli kallad Nathalie<3;)

2008-10-06 @ 22:03:06
Postat av: Natta

hahahahaah ne men Stor bokstav på alla utom mig (aa hahahah <3

2008-10-06 @ 22:30:56
Postat av: Anonym

Ha en trevlig kväll! :)

2008-10-06 @ 22:37:06
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anna

va fiin sida du har gjort! :)<3 nu kommer jag läsa din blogg också ;)<3

2008-10-07 @ 15:09:11
URL: http://annaaahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback