Kungsmässan med Friidasötisen!

Tjoo Gummsor!!
Det är torsdag, jag har lov och jag är med Frida...GÖTT!!
Tidigare idag var vi i Kungsmässan med mammsen, själv tyckte jag inte att det fanns så mycket att shoppa men men jag och Friida hittade ändå två par knästrumpor som var i ulligt tyg, vita med mönster på, jättesöta faktist. Från HM kom dem!
Nu sitter jag i Fridas soffa med den bärbaraVistadatorn med asgött tagentbord;) Iallafall, imon ska jag vara med sötisViking;)<33Det ska bli roligt. Källman ska vara hos en kompis hela helgen så henne kommer man ju inte kunna vara med menmen...;)När jag skulle ladda upp bilderna så stod det felaktigt format:S och bilderna kommer ju från en mobilkamera som har funkat innan men jag ska kolla ifall det går senare så fårr friida skicka bilderna till mig.
See ya soon!<3
Pussokram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0