Min dag idag!<3

Helllu!
Idag Började jag klockan 9.00 istället för 9.20 eftersom det är barnens dag idag. Det var nämligen så att jag Mathias Jacob och William skulle prata med tvåorna om barnens rätt i samhället med laminerade bilder som vi hade målat igår...Jättesöta var de små barnen, de svarade på våra frågor och det gick jättebra. mys var det;)<3 Slutade 15.40 idag...lite seg dag faktist. Klockan halv 5 hade jag piano borta på den gamla skolan, det gick faktist jättebra. Just nu spelar jag "Love me tender". Sen klockan kvart över 5 åkte jag med bussen in till dansen. Brukar åka in med min danskompis Tova men hon är i Polen nu så som tur var träffade jag Amelie och Annie som skulle in och spela fiol med Kammarorkestern. När jag kom till Kungsbacka hade jag 20 minuter kvar innan dansen började så då tog jag en glass haha;) en sandwish (stavning?)Mums på det. När klockan äntligen blev dansdags träffade jag mina goingar Hanna o Maja o gänget;) Jag Maja och Andrea gjorde världens seriösaste dans (inte)...Vi skulle göra olika slags känslor ungefär. Det va asskoj!!;) Nu sitter jag o chattar med Majan min och käkar glass igen haha det är inte ofta vi har glass hemma men idag har vi det haha;). Imon ska jag på orkester UTAN instrument...Jag spelar fiol. Vi ska tydligen göra några lekar för att lära känna varandra bättre nu när vi ha slagit ihop två orkestrar till en. Ses imon ha de bäääst puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0