Idol 2008!

Hejjdu!!
Har tittat på Idol lite nu det senaste och självklart har jag mina favoriter...
Okeej nu ska jag berätta vad jag tycker om de olika Idoldeltagarna:

Yazmina Simic-När hon sjunger lugna ballader är hon grym men när det kommer till att sjunga ltar med lite "go" i så spricker det liksom hon måste jobba upp en starkare röst. Btw hon är väldigt söt och det är ju ett plus;)

Robin Bengtsson-Snygg är han verkligen och låten Mercy som han uppträdde med var ju underbar mer har jag inte att säga

Alice Svensson- Åh min favorit, Jag älskar hennes image, hennes röst. Hon är en liten tjej med härlig personlighet som kan sjunga olika sorts låtar.

Lars Eriksson- Hur go är inte han då? Svar: Grymt go;). Han har sin egen stil liksom och på något sätt är han lite söt haha;) När han sjöng sin "you're beautiful" asså man bara älskade hans röst.

Jesper Blomberg-Kalles Kaviar, han påminner mig om en person som inte riktigt är min favorit om man säger så. Han hör inte till idol, Jesper han sin stil och då ska han inte sjunga "idollåtar" som inte passar honom.

Anna Bergendahl-Hennes röst passar inte hennes utseende och det är det som är så härligt med henne att när hon sjunger så blir var överasskad. Hon är speciell och otroligt musikalisk.

LouLou Lamotte-Hon e la för go. Även fast hon är ganska "stor" så vågar hon vara sig själv uppe på scen. Hon har en skön röst och en underbar personlighet.

Robin Ericsson- När jag såg vilka tolv som gick vidare till Idol"finalen" så stod han som en skugga. Jag hade ingen aning vem det var, det andra kände man ju igen för de hade något speciellt så Ericsson är inget speciellt för mig.

Sepideh Vaziri-Jag rööös när hon sjöng I will survive. När hon får sjunga de låtarna som hon är bra på så är hon fantastiskt bra. Hon sjunger så sjukt bra.

Kevin Borg-Precis som Robin Ericsson stod Kevin som en skugga, jag visste inte vem det var. Jag har inte så mycket att säga om honom.

Johan Palm-Många älskar honom men... inte jag, verkligen inte jag. Jag gillar inte alls han stil. Han e ful och han sjunger dåligt. Okej plus på att han vågar ta mycket plats på scenen och så men... Naaa tror inte det du. :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0