Assnygg Kille nr 12!!!!

Hejj!
Har inte skrivit på ett tag nu...Sorry!
Idag är det Lördag och jag har varit en stund först med Amanda Viking och Emma Aronsson;)Det var skojsigt men sedan skulle de hem...Amandas Lillebror markus skulle ha Släktkalas så. Sen va jag med Källman det var askul haha vi gick o kolla på SM-kvalet i innebandy, 92/91 orna killarna i Åsa haha;) Jag och Källman upptäckte en riktig heting nummer 12;)Guuud asså...Amanda ska upp klockan 6 imon för hon ska träna konståkning så hon kunde inte va med mig ikväll så sent:( men vi ses nog imon<3Nu sitter jag och chattar med mina tjejor...Amanda Friida Amanda och Juliia från Frillesås;)
<3Igår var jag med Amanda och Amanda och vi i skolan ska ha ett Halloween disco om två veckor askul ska det bli och jag e Dj haha. Jag Amanda och Amanda laddade ner Halloweenmusik. Det var en asgo låt som vi reagerade på haha Techno asgo;)Skriver mer sen puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0