Bio med Tjejorna idag<3

Hejj!
Har inte skrivit på fyra dagar nu och jag är rädd att det ska bli en vana..."/
Jag har ju ganska mycket att göra jag har orkestern, dansen, målarkursen, läxor och kompisar och man måste ju sova på nätterna; )Idag har jag iallafall varit på HIgh School Musical med Natta Frida och Anna det var jättekul. Filmen var asbra mycket bättre än de andra två. Innan filmen gick vi på fyren där jag är typ varenda dag och åt Tex Mex tallrik Anna åt inte upp...som vanligt haha<3
Sitter och tittar på bilddagboken; )
Idag har det varit en jätterolig dag både i skolan och efter, i skolan hade femmorna hjälpt oss att göra orange-svarta gilanger till våran disco på fredag. Jag och Källman ska vara DJkaniner; )
Förresten Källman har klippt sig hon har kortare än mig nu jag blev helt chockad när jag kom till skolan även om jag visste att hon skulle klippa sig; ) Blev väldigt glad för en grej förut idag med men den här bloggen är för offentlig för att berätta haha;)<3Det var iallafall något väldigt myysigt<33; )Tillbaka till HSM3 dårå; ) Ska ladda ner låtarna som var med, filmen var asbra, det var ju världspremiär idag så det var ju lite småfräckt. Fick förresten Kungsbackas skolkatalog idag min kom ju lite senare än alla andras så jag hade ju redan kollat in alla snygginga innan. Jag känner verkligen att det flyter på nu haha...Jag fick VG på mitt So-arbete jag blev ganska nöjd för att jag ville ju ha ett MVG men när jag fick diskutera med Carina varför jag fick VG så förstod jag varför jag fick det.
Här kommer lite bilder från dagen
Puss♥

Jättesööt bild på Amandisen i skolan<3



Gilangerna som femmorna hjälpte oss med<3


TexMex tallriken såå good<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0