HalloweenDisco!

Heej!!
I Fredags var det HalloweenDisco i skolan som våran klass höll i. Till slut blev det riktigt lyckat men i början njaa...Åsaskolan hade dicot samtidigt och de hade från klass 0-5 som jag tyckte att vi skulle ha från början medan vi hade 3-6 istället. Discot började klockan 18.00 och 5 i 6 hade det kommit 16 pers så...Men till slut hade det typ kommit ca 45 pers och det var ju ganska mysigt att det inte var så många;). Jag dansade iallafall jättemycket och tog kort med den lånade kameran som jag fick låna från skolan. Jag var kanin och Klara hade sminkat och fixat mitt hår;)Jag tog även lite kort med min kamera som ni ser;). Jag hade en liten vit ballong kjol och en svart tröja. Det blev limbo och tryckare, även fast de som jag ville dansa tryckare med inte kunde komma;) Det var ju lite tråkigt.

Här kommer lite bilder från Discot, jag tycker iallfall att det var jättekul♥


Källman o Kåhlberg<3


Jag o Roliga Hanna<3



Discokulorna som vi plockade ned efter discot<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0