Jag e lite seg nuförtiden;)

Hellue du!
Jag vet jag e seg, åkte inte till dansen idag^. "/ Mår inte alls bra och det är nog detta vädret som gör så att jag bara mår dåligt. Har bara renskrivningen i No att göra till imon. Från det ena till det andra som mamma brukar säga;), skärmen på datorn är jättekonstig, den är typ blå och flackig. det har nog med att alla stänger inte av skärmen när man stänger av datorn. Jättestörande är det. Iallafall var mamma och Klara hos mormor och morfar i löradags och de plockade hela bilen full med kassar med äpplen...mumsigt värre säger jag bara. Det är bara det att när man äter så mycket äpplen så får man sådana jobbiga blåsor på tungan...det gillar vi INTE. Igår var jag med Källman och Linnea Bolin det var askul;) Vi bakade muffins och gick ner till klippan och lyssnade på musik det var jättemysigt. Här kommer lite bilder från igårkväll♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0