Dötråkigt med No!:(

Hejjsan!
Nu sitter jag med Friida och hon har precis hjälpt mig med layouten på den här bloggen och hur man lägger in Youtubeklipp;). Ska ta bussen kvart över till orkestern. Har massa att göra i No:n men det fixar sig nog... Är inte så bra på no kanske beror på att det är dötråkigt..?Vi ska typ göra en Scrapbook om huden och Skelettet... tråkigt? jag vet.
Igår kväll hade jag städat mitt rum och bäddat min säng och faktist tänt ljus jättemysigt var det... Det var helt tyst i hela huset och man hörde bara ljudet av sina egna tankar jätteskönt var det!<3
Åhh hittar inte min kamera sladd...:(
Jag tog ju kort på mina fina ljus igår... Lägger in dem när jag har hittat sladden...Lovar!;)
Nu går snart bussen... om en kvart men ändå.
Eftersom jag har lärt mig att lägga in youtubeklipp idag så får jag väl lägga in ett;)

EN jättesöt kille...<3 Declan Galbraith som liten sjunger så fiint<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0