Äppelpaj:)

Halloj nu börjar snart Ugly betty... om 20 minuter ungefär. i ugnen ligger nu en äppelpaj som systerKlara gjorde precis Mums;) Vi har ju så mycket äpplen nu när vi har hämtat från Farmor och Farfar och Mormor och Morfars sommarstugor. Hela bilen full kom mamma och pappa hem´med och det bästa är att äpplena är goa också;)haha. Frida gick hem nu eftersom hon hade läxor att göra. Hittade by the way min kamerasladd, den låg i klaras rum eftersom hon trodde att det var hennes^^. En kvart kvar nu...;)Seg jag e idag va. 10 min kvar... jag räknar ner asså;)
När Klara skulle kläcka ett ägg förut så var det hårdkokt haha vilken diss liksom;)


Mums vad gott det ska bli med Paj!;)<3 Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0