Sammanfattning av mitt underbara Höstlov!

Hejjsan!
Nu är lovet snart slut:( bajs också, nu börjar skolan igen! Här kommer en liten sammanfattning av lovet dådå;)

Höstlovet v. 44 , 24 okt - 2 Nov 2008!

Fredag 24 Okt: HalloweenDisco på skolan, väldigt roligt. Var med Källman innan discot.
Lördag 25 Okt: Klockan 4 åkte jag till Vikings mamma där Aronsson var.Tjejsnack och Hamburgare.SKOJ!
Söndag 26 Okt: Åkte till Natta vid 5 ungefär, vi spelade sims 2 en stund och sedan tittade vi på Gossip Girl, åt även mat: )
Måndag 27 Okt: Jag kommer faktist inte ihåg vad jag gjorde i måndags antagligen slappade jag och satt vid datorn typ:)
Tisdag 28 Okt: Idag har det också varit slapp, precis som det ska vara på ett lov, tittade nog på Sunes jul med Klara: )
Onsdag 29 Okt: Idag var jag med Friida, hemma hos Friida, det var Skoj, vi satt vid Friidas bärbara dator och tittade på tv
Torsdag 30 Okt: Idag var jag med Friida i Kungsmässan, vi köpte vita ulliga strumpor, tittade också på "på Smällen"´
Fredag 31 Okt: Idag var jag med Viking, vi åt Tacos, köpte godis och tittade på Idol på tv, Skojsigt var det.
Lördag 1 Nov: Idag Åkte jag mamma och Märta till Mormor och Morfar, när vi kom hem gick jag till Friida och spela spel:)
Söndag 2 Nov: Plugg, Plugg, Plugg och Blogg, Blogg, Blogg, kanske Friida senare om hon vill, Gossip Girl också:):):)

Jag har haft ett jätteroligt lov med mina underbara vänner, Tack för att ni finns<3
Pussar till er alla♥

Här kommer lite bilder från lovet;)<3



Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0