Konsert på Aranäs!

Hejjsan!
Idag har jag haft konsert. Det var verkligen jättekul, vi var på aranästeatern:)
Vi skulle vara där klockan 13.00 för repetition på våra låtar. fram till klockan 14.00. mellan 14.00 och 16.00 hade vi rast, då gick jag och Anna Gilland till Linnéascafé och fikade lite, det var lite mysigt:)Jag åt en hur god skaldjursrörabaguette som helst. Anna åt en chokladmuffins. på kungsmässan var det verkligen hur mycket folk som helst kolla bara in bilden på alla bilarna som var utsikten från cafét. Klockan 17.00 var det konsert, det var verkligen jätteroligt: ). Vi spelade två låtar, Typwriter där Emma satt och plingade på en skrivmaskin längst fram lite snyggt sådär, sen spelade vi också en låt som heter magic Flute med Mozart. Samt den kända Cowboylåten då vi spelade olika stämmor med alla som hade varit med på konserten:) Det var jättekul.  Klockan 22.00 kommer Vikingsson hem från sin farmor då ska vi hem till hennes pappa och ha kul, jag ska sova över hemma hos henne, det ska bli jättekul ju:)<333 bara inte Amanda somnar typ klockan 00.00 haha:)♥
Nu sitter jag med eriks bärbara på mitt skrivbord och skriver: )Fick förresten mina skolfoton i fredags, ser lite besviken ut, men jag blev iallafall bättre än vad jag blev på förra skolfotot: ) Här kommer lite bilder från min dag + mitt skolfoto!<3

-Herregud nu har min kamerasladd rymt igen.......
-Aja bilder kommer...
Här kommer bilder:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0