Nya Stövlar från Johanssons!

Hejj igen!
Igår var jag och Mammsen i kungsbacka och letade efter ett par skor till mig eftersom mina andra skor från tyskland hade fått ett hål i hälen...Sulan var inte så bra, jag prövade många skor och till slut hittade jag exakt de jag ville ha. Efter många om och men köpte jag dem, eller ja, mamma betalade haha. Jag letade efter ett par varma svarta ganska långa, bra sula väldigt enkla stövlar och hittade precis de jag ville ha.

Mina Gamla Stövlar:

Görtz, en skoaffär i Tyskland: 1000 Pix

Mina nya stövlar:

Johanssons: 1200 kr

Kommentarer
Postat av: Friiida

åh shit! kostade de nya så mkt? :O men aja, schnögga var de i alla fall! :D <3

2008-11-25 @ 14:30:26
URL: http://keishas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0