Mysig Lördagskväll, Ny Parfym!

Tjo alla underbara människor!
För inte så längesen fick jag en parfym...
Den heter I love love så den passar ju in på mig liksom, Grejen är den att jag får nya parfymer för tidigt för mina gamla hinner aldrig ta slut innan jag får en ny... Iallafall, igår var jag med Nathalie, vi gjorde inte så mycket så efter en stund gick vi ut en stund, Det var kolsvart ute vid ringvägen då vi var påväg hem till Amanda V , och rädda henne lite; ). Man såg verkligen ingenting så svart var det. En bil tutade på oss för vi inte hade några reflexer på oss, men inte visste vi att vi skulle gå så långt. Det var hur mycket stjärnor som helst, så rätt som det var såg vi ett stjärnfall, Åh så fint: )<3<3
fast det var ju ändå finare när Amanda stod och hånglade med Fredrik så just då såg de ett stjärnfall, det var la ändå fiinast, så gulliga tillsammans<3.Fast när vi kom fram till Amanda var klockan mycket o vi var tvungna att åka hem rätt tidigt:( Men det var iallafall roligt: ).
Puss o kram<3

Min parfym<3

Kommentarer
Postat av: Yogurt!

WHAT?!

2008-11-26 @ 14:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0