Gränslösa, Black and White Night!Sjukt kul!

Tjosan!!
Igår var jag på gränslösa, kom dit vid 8, var först med Amanda V och efter en stund kom Källman! Sjukt kul var det, efter ett tag kom alla igång och vi dansade hela kvällen...Ja iallafall jag;) BTW. Assnygga killar där, o ett jättebra band som spelade, Try to Escape hette de.
Viking var tvungen att gå vid 22.00 , men då kom Linnea Bolin o Sophie. Till slut var vi jag, källman, hagis, linnea, Sophie, Johan, Becca och Felicia, det var nog de... Det var askul!!
Jag säger bara "han med bandet runt huvudet";)Hahahahahahahahaha, WIhoo!

Jag toig tyvärr inga kort från festen men det var iaf sjukt roligt!
När klockan blev 00.00 gick jag källman o Johan följe hem,
Iallafall det var SJUKT kul på festen!!Måste göras om!♥
Puss o kram♥
Hedvig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0