Garderoben är nu städad

Hejjsan!
Idag har jag städat min garderob...
Jag kan säga såhär, DET VAR NÖDVÄNDIGT!!!
Jag skickade även bort en hel ikeapåse full med kläder som ni ser på bilden!
Jag har även jobbat matte så duktig som jag är haha. Igår var Klara på Clas Ohlssons och köpte lite grejer inte vet jag vad hon köpte men hon köpte iallafall ett litet reflexgossedjur som jag fick haha jättegulligt var det. Mamma hade tidigare varit där och köpt ett till klara, hon fick en tusenfoting och jag fick en blandning av en gris och en flodhäst en Flodgris eller nåt hihi; ) Nu sitter jag iallafall vid datorn och äter hallon...MUMS:D

Här kommer lite bilder från Garderoben m.m :D





Puss på er!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0