Mary Poppins-den bästa musikalen

Måste bara säga, Mary Poppins på Göteborgoperan är den bästa musikalen ever! Den var hur bra som helst... har ju gått på många operor musikaler och annat på Göteborgoperan men aldrig sett något liknande. Vi har tidigare gånger suttit på läktaren men denna gången dagen innan nyår och allt satt vi på fjärde raden där nere så man verkligen såg allt!Det föll ner löv i publiken som kom vid mig så jag tog med mig ett, det var typ plasttyglöv!
Min personliga favorit var sotaren...och Mary Poppins såklart. Hon som jag har träffat tidigare spelade inte barnet idag eftersom hon delar riollen med två andra flickor, däremot var Eriks kompis Oskars storasyster som gått på Balettakademin i Stockholm med. Man fick tyvärr inte ta kort (Det visste jag väl) men jag tog ett kort innan bara för att visa salen om ni inte tidigare varit där, för det är ju inte så självklart. Jag tog inte med blixt så bilden är något suddig. Det var en otrolig upplevelse som utgav glädje och lycka och är ett måste att se!I slutet fick man även se Mary Poppins flyga upp i salen!
 
Vi hörs, pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0