Shoppat klappar och kollat Grinchen!

Hejjsan!
Idag har jag varit på kungsmässan och Freeport. Vi åkte in vid halv tre till kungsmässan, jag mamma pappa och Klara.
fick 500 spänn av pappa för att köpa julklappar haha. Jag har köpt hälften av mina julklappar nu. Jag har köpt till Mamma, Friida, Klara och Märta :)!! Jag är nöjd med mina köp och jag tror att de också kommer att bli nöjda: )!!
Nu kan jag ju inte säga vad jag köpte här eftersom det är hemligt men ni kan få reda på det om exakt tre dagar;)!
När vi kom hem för en stund sen satte jag på tv:n där Grinchen var, tittade på den en stund. Gossip Girl, en av mina favoriterier, Jenny i GG spelade även lilla cindy i grinchen innan hon blev känd som den även där "lilla" Jenny!
Taylor Momsen som hon heter tycker jag mest om i Gossip Girl, här kommer två söta bilder På Taylor!
Ses, pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0