Fräcka kort med skuggade ögon!

Hejjsan!
I lördags åkte jag upp till Natta o sov över där, det var en jätterolig kväll men Björn Gustavsson...hans DVD som vi hade hyrt innan! Vi åt en massa Y-bröd som vi kallar det, rostade franska med philadelphia på: ) Isöndags sminkade vi oss med svart kajal, sotade ögon och gick ut och fotade lite...Ascoolt blev det. Natta har bilderna på hennes dator, har nämligen inte fått dem ännu, men de kommer:)


Just nu sitter jag o lyssnar på Mamma Mia soundtracket, Den filmen var verkligen jättebra ju, såg den med Friida Natta och Anna för nån månad sen.
Nu är det den 15 December och jag har faktist inte köpt någon julklapp ännu, jag brukar alltid vara flitig med att köpa julklapparna för tidigt men inte i år, tydligen;). Har ni sett julkalendern som kenza har på sin blogg, med en tävling i varje lucka?...Jag var med i tävlingen igår, man skulle skriva om sitt bästa musikminne, jag skrev om när jag var på Justin Timberlakekonserten, jag tyckte att jag skrev väldigt bra...men jag vann inte. Hon som vann hette Therese och skrev om när hennes dotter var med i Luciatåget för första gången. Lite gulligt sädär: )Man kunde vinna en massa T.I. grejer plus en ipod nano.=).
Idag i skolan har vi jobbat på vårt projekt, vi är nästan klara, vi ska börja baka imorgon. Vi såg på Gilbert Grape i skolan idag, Jesper tjataede sönder hela filmen genom hans onödiga kommentaren typ som "Avlid", till Den tjocka mamman i filmen...Jaja, Det är ju Jesper vi pratar om... är ni förvånade, Nä tänkte väl det... ;). Sen pratade jag med Julia o Natta när de väntade på bussen. Julia fyller nämligen år idag så hon fick en present av sin pojkvän Nisse i skolan idag. Haha, det var så gulligt, MQ påse först sen en Bokiapåse inslagen och sen ett paket, hon fick inte öppna det förän hon kom hem så..Men fick reda på sen att hon hade fått en grå sändär Me2U nalle eller nåt, såna där asdyra gulliga nallarx). Gulligt<3

Men vi ses, Pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Natta <3

vadå fick reda på? Hon öppnade den ju när vi var där :p

2008-12-15 @ 20:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0