Nick Pitera sjunger A whole new world!

Hejj!
Nu har jag inte skrivit på ett tag men iallafall. Idag hade vi luciafirande i skolan, det var jätteroligt. Var tärna och Mathilda ( www.dresslikeme.blogg.se )var lucia. Jättfint var det.
Tittade just på mathildas blogg, jättefint ju, det fick mig att plötsligt göra om min blogglayout. fast det kan jag inte göra förrän Friida kommer hem. Friida är i Stockholm just nu och sitter i en rund grej, jo nämligen GLOBEN o tittar på idolfinalen: )!
I skolan håller vi på med ett projekt, där jag är med Henrik och Joel. Jättebra grupp:) Man ska välja en känd byggnad räkna ut hur man ska kunna förminska den och sedan göra den som ett pepparkakshus, samt skriva om byggnaden på tre olika språk. Det är iallafall jätteroligt!

Klockan är nu 21.00 och jag lyssnar på nick Pitera! En jättecoll kille på youtube, Han sjunger Aladdinlåtan, Lyssna på den bara, helt sjukt, man tror inte att det är han som sjunger:O:)<3



Jättebra iallafall, Pusshej<3

Kommentarer
Postat av: matilda

ja, hon är fotograf. Bra jobbat på luciatåget i dag gumman, du kommer att bli nästa års lucia! puss

2008-12-12 @ 21:53:53
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0