Nu är det JUL igen!

Hejj!
Nu är det jul igen!
Idag har det varit en julmyskväll med hela familjen, jag tycker inte att julafton varit så seg som den brukar vara, haha dagen har varit jättemysig och rolig! Dagen började med julstrumpan som alltid innehåller en DVD, lite godis, två clementiner och en tidning! Jag fick Fridavinterspecial och Björn Gustavssons DVD, Ett livsverk! Så idag har vi tittat på MIN Björn hela dagen, hahaXD. Nu sitter hela familjen med tända ljus + tänd julgran, godis är framme och alla julklappar i vardagsrummet!! Haha, jag som..., ja som alla andra år räknar jag alltid hur många julklappar jag får, detta året fick jag 21 stycken, jag trodde verkligen inte att jag skulle få så många julklappar.
Sen har jag ju glömt att berätta att årets familjepaket blev PLAYSTATION 3, Gött hahaxD.
Aja iallafall, jag ska visa alla mina julklappar jag har fått senare, men bland annat fick jag singstarmikrofoner med sing it (high school musical)(mina gamla mikrofoner från förra årets jul hade gått sönder under år 2008). Jag fick även en tunika (somjag valt själv) haha, från Gina Tricot, jag fick också mascara som jag hade önskat mig, HR.. en guldig asbra mascara:)!!
Får visa mina julklappar lite senare: )Nu ska jag in till min familj och fortsätta titta på Tomten är far till alla barn.


Så ha nu en riktigt god fortsatt julafton!
Pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Frida

åhh! PS3 , askul ju :D jonas åkte till nån affär i morse, när mellandagsrean började och köpte en ascool platteve. den som nathalie har... Jag kommer till dig sen och spelar lite ps3 haha :D <3

2008-12-25 @ 12:25:09
Postat av: evelina

svar: ja han är bra :D

detsamma

2008-12-25 @ 16:14:58
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0