Uppesittarkväll!

Hejj!!
Nu får det väl bli ett litet blogginlägg mitt i allt familjemys. Helst vill man ju inte sitta vid datorn just nu men jag vill ändå lägga in ett inlägg... Idag har jag Märta och mamma handlat de sista julklapparna, vi var ju kungsmässan och jag träffade många som jag känner:)Bl.a. Jullan o Bolin: )!! När jag kom hem med bussen då jag träffade Sofia Hummel och pratade lite med henne så var jag en stund med Friida: )..Vi bytte julklappar och hon fick av mig fortsättningsserien på Gossip Girl "Itgirl" somhadlar om Jenny Humpfrey från Gossip Girl. Friida fick även av mig ett knallrött nagellack som passar till hennes underbart fina röda klänning från MQ! Jag fick däremot något som jag verkligen inte förväntat mig...En röd-svart miniväska med en rosett på, JÄTTEGULLIG!!
Tack sötisen, jag kan visa er väskan lite senare: ). Som sagt...så skulle julgranen sättas in den 22 december för att ändra traditionen MEN granen känner väl oss och våra traditionen för väl så den blev ändå insatt idag!Haha...!
Granen är otroligt fin!. Jag och Klara har även gjort knäck idag, de blev också jättebra!
Oj...nu glömde jag att berätta att i morse innan jag ens vaknat så kom Vikingsson med en julklapp till mig, Fast vi hade bestämt att vi inte skulle byta några julklappar i år! Jag fick en rosa JÄTTESÖT neccesär (stavning?). Tack Gumms!<3Köpte när jag var i kungsmässan en julklapp till Vikingsson iallafall som hon fick för en stund sedan: )
Hela fruktfatet är fyllt med clementiner, familjen är samlad, tv:n är på granen klädd och tänd och ´skinkan provsmakad!
Allt har gått som det ska...: )Nu ska jag mysa dagen innan julafton!

GOD JUL!!
ses, Pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Natta<3

väskan var sjuukt gullig! <3

Fick ääntligen ditt mms haha!<3

Ska nog hitta mig en snygg väska i USA! Moahha ;)<3

God jul "gumms/Älsk" eller vad du nu har börjat säga ;)<3

2008-12-23 @ 23:44:18
URL: http://nnathaliie.blogg.se/
Postat av: natta

förlåt men vad har hänt med dig? :s

"gumms, o bitch", du börjar bli som amanda k typ :s

2008-12-23 @ 23:46:08
URL: http://nnathaliie.blogg.se/
Postat av: natta<3

kanske inte, men så som du har börjat prata, lägg av, det är inte DU som pratar!

För några månader sen skulle du aldrig i livet säga så, vad har hänt? <3

var dig själv! :)<3

2008-12-24 @ 17:19:36
URL: http://nnathaliie.blogg.se/
Postat av: Frida

gumman! kul att du gillade väskan! (: ses sen? <33

2008-12-25 @ 12:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0