Segish Dator

Hejjsan!
Inatt hade jag en väldigt lång och konstig dröm, den handlade om att typ alla, alltså de i min klass/skola och så skulle börja på ett college och blabla bla, den är för lång för att berätta här på bloggen men aja nog om det. Nu sitter jag vid Klaras sega dator och har absolut inget att göra! Jag vet inte vad jag ska hitta på idag. Mitt magont har inte gått över ännu så det blir  nog en hemmdag idag! Tänkte åka in på mellandagsrean, men jag vakade så sent så mamma var påväg hem när jag ringde henne så...
Vad tycker ni är roligast att hitta på en vanlig hemmakväll som denna?Skriv gärna!
Vi hörs, Pusshej♥

Kommentarer
Postat av: paulin

Kika gärna ni :)

2008-12-28 @ 22:43:28
URL: http://puussgurkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0