Min önskelista!

Hejjsan!
Igår hade vi konsert på Aranäs!Julkonsert, jätteroligt var det. Väldigt juligt!:)
Amelie spelade (fiol) ett solo som jag tror att hennes pappa hade skrivit. Jag rös... det var en magiskt ögonblick, när Amelie stod mitt på scenen och satte stråken mot strängarna. det blev alldelles tyst i hela salen!Alla blickar riktades mot henne och alla ville höra hennes fiol spela!!<3<3
Iallafall kom hem vid kl sju, satte på tv:n och där var narnia:D
Egentligen gillar jag inte såna filmer men den gillar jag, sen kollade jag istället påen film med lindsay Lohan, Get a clue!
En assnygg kille var med i den :D O såna gillar vi Haha<3
 
Just nu sitter jag och lyssnar på mamma miasoundtrack:D
Gimme gimme gimme! den är bra tycker jag. igår skrev jag faktist en liten önskelista!

Hedvigs Önskelista
Systemkamera
♥ Bok: "livet på en kylskåpsdörr"
♥ Bok: Gossip Girl "Ni vet att ni älskar mig"
♥ Björn Gustavssons DVD
♥ Mascara (Lash Queen, HR)
♥ Lite snygga kläder (är ju alltid roligt: )
♥ Nya singstar mikrofoner ( den ena är sönder:()

Den kommer ju fyllas på, men än sålänge iallafall.

Pussokram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0