Mary Poppins ikväll!

Hejjsan alla glada!
Idag ska hela familjen åka in till Göteborgsoperan och titta på den fantastiska musikalen Mary Poppins, har ni sett den?, den är iallafall sjukt bra som film! Tjejen som ska spela ett av barnen i musikalen är , en som jag träffade på mitt musiklägers lillasyster, Maja som lillasystern heter träffade jag också på¨min dansuppvisning då hon var en liten kock med hennes grupp:)! kanske går en stund på nordstan innan musikalen också, på rean ni vet!
Det är rätt tråkigt väder här på västkusten och ingen snö är det heller:(.
JAG VILL HA SNÖ, en så länge har snön lagt sig en gång och då försvann den dagen efter, ungefär 1 cm var det så det var ju inte precis så att man kunde åka pulka, har ni någon snö där ni bor?, skriv gärna:)!

Vi ses, pusshej

Kommentarer
Postat av: natta:D<3

det snöade i gbg igår :D

2008-12-30 @ 14:59:14
URL: http://nnathaliie.blogg.se/
Postat av: paulin

Sv: Kameran är inte helt en systemkamera, det är en liten sak som skiljer dem åt, men det tar mycket fina bilder :)

Att gå på Mary Poppins musikal låter riktigt roligt ju ! :)

2008-12-30 @ 15:41:10
URL: http://puussgurkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0