Klä granen!

Tjosan!!: )
Fick just reda på att vi ska sätta in och klä granen ikväll så det får bli KBA imorgon istället, med Klara (min syster om ni inte vet om det). Att klä granen har alltid varit en familjetradition som vi alltid gjort tillsammans så det ska bli jättemysigt. Vi brukar nämligen alltid klä granen den 23 december men detta året blir det den 22 december vilket är idag!: )
Bilder kommer jag nog att lägga ut senare idag, eftersom mamma och pappa inte har kommit hem ännu så får vi ta in den lite senare ikväll.!: ) .
Just nu är Märta jag och Klara hemma "The sisters", vi har precis ätit varma mackor;)mums var det!! idag har jag och klara lagt glasyr på våra pepparkakor som jag mamma och KLara bakade för några dagar sen: )!!
Här kommer en bild på hur våran gran såg ut förra året...och detta året: )!!

Förra året, lite dålig bild eftersom det är ljust ute men ändåxD<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0