Jul på Liseberg!

Hejjsan!!
Igår var jag på liseberg med mamma, min morbror och min kusin Ebba. Jag och Mamma åkte tåg från Kungsbacka in till lisebergsstationen, väl inne på Liseberg träffade vi Ebba och Anders, jag fick då en jättekram av Ebba! Det var jättekul , jag fick åka såna där saker som man åkte när man var fem, ponnyhästarna till exempel, haha...jag blev faktist lite snurrig, konstigt nogx).
Vi åt på Burger King, var inne i spegelhuset, där ebba sprang iväg så fort vi kom inx)<3
Vi köpte pepparkaksformar som föreställde lisebergskaninen, jättegulliga. Vi bakade pepparkakor med dem idag.
När vi gick på Liseberg kom ett välkänt ansikte fram, jo Julia Bjökeryd var där, haha det var lite roligt: )Då fick jag en megakram då med: ). Dessutom träffade vi tomten och vi skrev var sin önskelista till honom, Ebba lämnade in våra till honom när hon var framme och träffade honom. Pyntet på Liseberg var jättefint, med hur mycket lampor som helst och massa "låtsas" snö:). Det var en jätterolig kväll på Liseberg.



pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0