Hjälp mig och Nathalie!:)<3

Tjenixen!!:)
Nu är det snart jul och jag har köpt hälften av mina julklappar, Inte bra alltså"/. Min kompis Nathalie har precis skaffat sig en mysig blogg, kolla gärna in den så blir både hon och jag glader: ) " www.nnathaliie.blogg.se " . Jag har dock fått hjälpa henne med nästan allt, men jag lär ju mig på det med så... Nu är det så att där man kommenterar på hennes blogg...där det står vem som har kommenterat då är det vitt så mankan bara se vem som kommenterat om man markerar, så det är väldigt fult...jag har ingen aning, jag har testat allt men det går inte...Vet någon vilken av koderna man ska ändra för att få kommentararens namn i en annan färg!

Ha det bra pusshej♥


Kommentarer
Postat av: bästa natta ;)<3

va snäll du är (a'<3

aa du får hjälpa mig med det hahahah (;<3

& kan du inte fråga Frida hur man gör med bilden?

Ja vill gärna få upp miin bild där uppe på min blogg med (A)

puss<3

2008-12-22 @ 15:01:36
URL: http://nnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0