En riktig slappedag idag!

Pratade precis i telefon med Natta som är i Göteborg och shoppar på mellandagsrean. Hon och hennes kompis Linda var på skopunkten då de blev fotade av GP, de ställde några frågor och så, det var lite kul tyckte jag. Så kolla in Göteborgsposten imorgon:)<3

Klara har blivit magsjuk och spytt två gånger nu"/ Mamma tittar på Fanny och Alexander på tv, Erik vet jag inte var han är och Märta och Pappa är inne och shoppar på mellandagrean. Skulle egentligen åkt till mormor och morfar idag, men det blev inte så. Ska åka dit imorgon istället! Så idag blir det en riktig slappedag, det är iochförsig ganska passande eftersom jag har så otroligt ont i magen"/!

Vill ha en hund, fast det får ju bli när jag flyttar hemifrån eftersom min pappa är allergisk så..."/, Jag kom och tänka på det när man ser Kenzas gulliga hund, Armani...såå sööt alltså!:)

Denna bok läser jag nu, fick den i julklapp!!:) Älska GG!

Pusshej♥


Kommentarer
Postat av: josephine

är den bra ? :P

2008-12-26 @ 19:44:51
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: mareenf

jag Älskar GG

2008-12-29 @ 00:21:10
URL: http://www.marnaa.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0