En Mormor och Morfar visit

Hejj!!
Har varit hos mormor och morfar idag, Ingela och Alexander var där, det var mysigt. Vi bytte lite julklappar, åt julmat och spelade Xbox 360. Alexander hade tagit med sig Xboxet till mormor och morfar och de ska sedan på nyår åka ner till Åsa, där vi bor:)! För er som inte vet så är Alexander min elvaåriga kusin som jag lekt med i alla mina år och Ingela är då min moster, alltså Alexanders mamma. Alexander har varit jätteflitig med att sälja jultidningar (nu låter jag som mormor) men det har han faktist, han sålde jultidningar för ca 6000 kr så det var så han tjänade ihop förra året sitt nintendo wii och detta året Xbox 360. Av mormor fick jag som vanligt en pyamas som jag faktist ska ta på mig nu, en grå med typ lila blommor på och 100 kr. Av Ingela fick jag eftersom Alexander har sålt jultidningar så blev det böcker i julklapp även detta år! Jag fick en bok om hur man ritar manga och en bok om hur man gör goda desserter!!
En sak som var en väldigt liten grej men en väldigt fin sak var ett armband som Alexander själv valt ut till mig. Han hade alltså köpt ett litet armband, och jag ska säga er, han är inte en sån person, han ser mig som att jag gillar det han gillar, alltså spel och sånt, vilket jag gör man jag gillar ju mode. Vilket han inte förstår sig på, så det var en väldigt fin sak att göra av just honom!:D.


Har precis kommit hem från Källman!, Vi tittade på Björn Gustavssons DVD som även hon fick i julklapp, alltså sjukt rolig är han!! ÄLSKA BJÖRN!!!
Ska kolla lite smycken på cocoo.se nu, har ju 20% rabatt där nu;)(a
vi hörs...
Pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Anna

åh, finns nog en hel del smarrigt i den boken! :D

vill oxå ha bjöns dvd! :D

2008-12-29 @ 16:19:27
URL: http://ashyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0