Anne på grönkulla ikväll: )

Tjo Babes...Gammalt Källmansordspråk; )

Imorgon är det uppesittarkväll och dagen innan julafton, då blir det en riktig tv-tittarkväll. Men egentligen men kan ju titta på tv idag med, alltså ha tv-tittarkväll ikväll med eftersom det är kvällen innan tv-tittarkvällen innan julafton...
Blev det rörigt??Haha

Ikväll klockan 21.00 är det Anne på Grönkulla, Klaras och mammas favorit, vi har nämligen alla böckerna hemma!
Så det lär vi titta på iväll innan eller efter vi har tagit in granen, det ska bli jättemyysigt!
Bara vara med famlijen och inte känna att man behöver göra någonting...
Ni märker väl att jag bloggar mycket mer nu när jag har jullov, det är bara för att jag hinner med att blogga mer eftersom jag har så mycket tid: ).

Pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Källman ;) <3

Mahaha, du är min babe;) hahahahahaha nu fick jag mig ett gott skratt här på morgonen xD haha du är sjukt underbar bästis:)(L)

2008-12-23 @ 11:13:25
Postat av: johan s ^^

OMG. ANNE PÅ GRÖNKULLAA!! :D:D:D:D:D:D

2009-02-26 @ 13:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0