9-41-39

Hejjsan!
Kom precis hem från Ebba, som sagt ebba fyller 5 år idag så vi var på Hisingen och firade henne med tårta och presenter!:). Ebba var lika gullig som vanligt och hon hade idag på sin födelsedag fått en prinsessklänning som var så fin som hon sprang runt i hela dagen! Till mat var det potatisgratäng och kött, jag brukar oftast inte tycka om potatisgratäng men denna var nog den godaste någonsin. Det visade sig sedan att den var köpt, haha det skulle hon ju inte ha avslöjat, abbas mamma Maria.
När jag kom hem vilket var nyss så hade jag 41 unika besökare igår och 39 idag, fortsätt så är ni gulliga. Det roliga är att i förrgår så hade jag nio besökare. Det är ju roligt när det går så snabbt uppåt men jag vet inte exakt vad jag gjordex).
Snart ska jag titta på Björn Gustavsson igen med Erik och hans kompis Malin, från Skåne:)!
Vi ses, pusshej

Kommentarer
Postat av: Anna svarar

Tack så mycket, vad glad jag blir! :)

Jag är grymt nöjd med den, men tuvär så är det inte jag själv som har fixat det utan länken till personen som har hjälpt mig står lite längre ner i bloggen! :)

Kram!

2008-12-29 @ 21:18:53
URL: http://ashyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: va braa :-)

jaa, jag är norsk, men kan svenska :-)

2008-12-29 @ 21:31:20
Postat av: frida

åh, jag blir faktiskt glad för din skull att det går bra just nu för bloggen (: fortsätt att kommentera hos andras bloggar, så går det bra ska du få se :D <3

2008-12-29 @ 22:26:40
Postat av: frida

HAHA! och nu har du norska läsare snart....

2008-12-29 @ 22:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0