punkt

Har precis skummat igenom Andreas Wijks blogg för första gången, lyssnat lite på honom och så. Känns lite mainstream att gilla honom men varför gå emot när han är bra. Han sjunger väldigt rent, tar superfina bilder och har precis det som alla tjejer är intresserade av och killar önskar att de hade. Det ser man på Clara Styffe igår på Veronica Maggio som förövrigt var hur bra som helst! Amanda Källman chillar på det och säger "Clara, är inte det han som du är kär i" En halv sekund senare
"Ahhhhhhhhhhhhhh *fjortisskrik*" hahahah kul var det i alla fall, då stod Andreas några meter ifrån oss och pratade med killarna framför oss.
Veronica Maggio på liseberg igår var jättebra, hade hur roligt som helst med Elin, Malin, Alice, Linnea, Sigrid, Amanda och Clara! Plus några killar som var bakom oss som nu är efterlysta av min och Elin som tyckte att de var supercharmiga!
Blir alltid såhär när jag bloggar, jag börjar, gör något annat och vid det laget har jag glömt vad jag skulle skriva ^^
see ya.

Kommentarer
Postat av: johanna

fin blogg , allt bra? :)

2011-05-22 @ 11:02:28
URL: http://mittlivsomjohannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0