18 maj 2011

ÄNTLIGEN hemma, åkte in alldeles snooozig (gött ord, eller hur!), imorse. Satte i lurarna med Maggio på hög volym, perfekt start på min dag. På morgonen möttes jag av mina bästa, Linnea, Erik och Helena med massa kramar. Gosisar! Då var det bara att börja tagga för Matte nationella. Satt igårkväll och löste lite uppgifter från Np 2005. Måste vara för att jag var sjuk och mycket trött som jag inte fattade en enda fråga, blev bara arg, argare och argast.
Anyway, tyckte i alla fall att det gick bra på provet halv nio imorse. Vissa uppgifter kändes dock för lätta för att vara Vg-frågor, kändes som att jag var helt ute och cyklade. Självklart blev det nationella som blev dagens samtalsämne. Tycker det är fräckt att alla gymnasiettor i hela Sverige gör samma prov exakt samtidigt, är det bara jag som tycker så? haha!
Efter en timme av snörvlade inne i provsalen var jag klar. Hade det inte varit nationella hade jag stannat hemma så jag bestämde igår att göra provet och sedan åka hem.
Gick till Hemköp och köpte några äpplen och satte mig sedan utanför Sportlife för att vänta på Amanda och Clara. Ganska skönt att sitta där på torget och titta på när de plockade upp alla blommor, synd att min näsa är så jobbig så att jag inte kunde lukta på blommorna.
När tjejerna var klara på Sportlife gick jag och Amanda till stationen för att ta bussen hem, självklart kom bussen inte, vi som redan väntat länge, trodde vi..
När vi väntat tio minuter efter att det gått bestämde vi oss för att gå till Kungsmässan och mätta våra magar eftersom vi ändå skulle få vänta en timme. När jag, Amanda, Elin och Michaela var vid Fyren ringer en gammal klasskompis som stod med oss och säger att bussen hade kommit. Hur mycket otur får man ha?!
Det var gott med donken i alla fall och mycket roligt sällskap haha! När vi sedan skulle gå till bussen börjar vi prata om gamla barnprogram, bland andra hunden Kipper! vi börja nynna lite smått då Elin plötsligt utbrister "Ja, det däär var en groda de" Hahahaha vad jag älskar dig Elin! hahaha!

http://www.youtube.com/watch?v=bPTs1EOofPU (Gick inte att bädda in, men gud vad go den är!)

På tal om go, denna låten:
Ha de! ;) ♥
Liseberg 9 juni - Ulrik Munther


Kommentarer
Postat av: natta

alla gör inte provet exakt samtidigt? ;p

2011-05-18 @ 14:34:23
URL: http://nnathaliie.blogg.se/
Postat av: Kris

Veckans blogg :) : http://krisstyle.blogg.se

2011-05-18 @ 19:50:45
URL: http://krisstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0