Dreams do come true

För några år sedan, kunde jag inte ha tänka mig att min dröm om att få ett eget stort rum skulle slå in. Tidigare har jag fått dela med min syster med hjälp av en vägg emellan, nu, nu är väggen borta (väl strukturerat riven av moi) tapetseringen är gjord och golvet la vi klart igår. Listerna är ditsatta och min säng är bäddad med roslakan ståendes på mitt fina golv med tjocka tassar under fötterna. Det är mycket kvar att göra för att det ska bli perfekt, men grovjobbet är gjort och jag är ledig!!




Efter jag jobbat klart igår åkte vi till Onsala där min farmor och farfars sommarstuga ligger. För att träffa mina fastrar och farbröder och framförallt träffa min amerikanska syssling och pappas kusin från USA, har aldrig träffat dem innan och det var första gången de var i Sverige, i Europa överhuvudtaget. Min syssling var 11 år och inta alls blyg, som man kunde förväntat sig lite.



Nu kommer Linnea snart, puss!


Kommentarer
Postat av: amandaaaaaa

HAHAHA! På den stranden hade jag min första fylla............

2011-07-04 @ 22:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0