Det går framåt!

Som ni ser så har jag ändrat om lite på min blogg, ändrat header och så. Jag skulle vilja säga att det är endast tillfälligt, kände att det var dags för lite omväxling, den är väldigt tillfällig dock, tills den gången jag har tid och kreativitet till att göra en ny. Blir väl när jag köpt min kamera till sommaren, längtar så!
Idag har jag inte gjort så mycket, pluggat lite, kollat på O.C och hållt på lite med mitt rum, idag har vi börjat spackla! Det går framåt och rummet kommer bli sååå fint! Igår Hjälpte Frida mig lite med att dra bort tapeter, det sista nästan, vi kom på att det vi drog bort (tapetbitarna) bildade olika länder. Själv kunde jag typ Sverige...USA och typ Chile..hahah! Frida hade kollen när hon slängde nonchalant en bit på mig och sa "Tyskland" helt oberörd. Herregud så kul det var! Haha!

Här står Frida med Cypern! Haha!
Puss/Hedvig

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHHAHA! Kom

2011-04-21 @ 21:02:44
URL: http://keishas.blogg.se/
Postat av: Fridaaaa

HAHAHAHHAHS! det är Österrike som är på bilden kom jag på nu.... Hehehe!

2011-04-21 @ 21:03:45
URL: http://keishas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0