Glass och Solsken

Vilket underbart väder vi har, herregud kan vi har mer tur nu när det är Påsk och allt!? Amazing
Anyway, vaknade vid tio imorse av att mamma städade och ville att jag skulle hjälpa till, vilket inte blev fallet eftersom Pippi Långstrump på rymmen var på Tv, (Fy Gustav som aldrig sett Pippi -.-) man tröttnar aldrig på Astrid Lindgrens karaktärer! Efter Pippi tog jag en dusch, i samma veva kom Amanda till mig och när jag duschat klart och tagit på mig linne och kjol rullade vi iväg. Amanda hade varit och klippt håret på min granne kan vi väl säga att han är, hon är så duktig lilla Amanda! :D
Cykeln gick till glasscaféet och vidare hem till Mandis, med glass i handen, musiken och bikinin på, la vi oss på altanen och bara chillade på't.
Kom hem för några timmar sedan, Klara och Urban kommer om en halvtimme och grillen och musiken är på! Helt underbart!

Ritverktygen är från mobilen, dåligt gjort, I know ^^
Puss/Hedvig

Kommentarer
Postat av: natta

HAHAHAHAHA, men ser du eller?!?!? DEN ÄR PÅVÄÄÄÄG, får ju träna lite mer bara så är jag fett med biff sen!



JAAAA OMGOMGOMGOMGGGGGGGG

2011-05-10 @ 19:30:17
URL: http://nnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0