Mobilen har fått någon boktavskombination, jag lovar!

Jag blir rädd för mig själv när jag inser hur sjukt beroende jag är av min mobil.
Den har hållt på och levt sitt egna lilla meningslösa liv hela dagen så ingen har kunnat nå mig, känner mig helt borta när jag inte kan nå någon.
Mina fina vänner föreslog att jag skulle slänga ner mobilen från tredje våningen för att den skulle vakna till lite men jag tvekade lite till det... nepp ingen mobil i marken idag i alla fall.
Den ligger långt ifrån mig för att jag inte ska bli förbannad. Knappsatsen är det då som inte fungerar, det går inte att trycka på knapparna förutom "C" knappen. Så ja, rörigt är det och sjukt jobbigt!

Jag börjar blogga nu igen eftersom det är så många som jag inte träffar lika ofta som förut, som börjat i nya skolor och som jag kanske inte ens pratar med varje dag längre, så ni ska kunna läsa om vad jag gör på dagarna, It's for you ♥

Idag började vi dagen i skolan med att ha geografiförhör och har man träffat vår geografilärare så förstår man att det var ah lite weird. Precis som vår lärare, när vi frågar något så svarar hon inte utan hon går in på något helt annat, sen helt plötsligt så har vi förhör.. och då ska vi veta vilken breddgrad och längdgrad Paris har, utan kartbok. Plus att jag klaaarar inte närlärare är så fruktansvärt långsamma när de pratar, gud..vi får liksom ingen kontakt med henne.. så förhöret gick väl sådär, och då är jag positiv ^^
Dagen fortsatte med Engelska och Datorkunskap/facebook. Mwahah! Men det var rätt så kul eftersom vi fick designa en festinbjudan, enkelt men roligt. På engelskan fick vi lyssna på musik och sedan skriva ner det vi hörde, något jag älskar! Tog en låt som jag kunde så det var inte så svårt, men det var roligt! Sista lektionen innan kören hade vi matte, jag och en viss Amanda Haglund hade otroligt roligt måste jag säga ^^ sjöng lite och så... mwahah!

Låten jag valde på engelskan, åh älskar den filmen och låten! ♥
/Hedvig

Kommentarer
Postat av: nattaaaaaa

braaaaaa att du bloggar nu igen, så man får se vad du gör varje daaaag! :D

2010-09-21 @ 18:22:05
URL: http://nnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0