25 November 2010

Lyssnar på Chicago och är galet trött. Har varit en sjukt rolig dag idag med Linnea Helena Erik och Markus bland andra. Jag älskar mig klass mer och mer för varje dag, men inget blir såklart som min gamla klass som var som en extra familj för mig! Torsdag idag ju, två lektioner. Matte och Samhällskunskap.
I matten håller vi på med Algebra, askul tycker jag. Speciellt när Helena skriver av min uträkning och vår lärare frågar sen hur hon tänkte! x) Vi tog ett grupprum, jag, Linnea, Helena och Emma och hade sjukt roligt. Våra grupprum har glasväggar så man kan se in och ut då.
Linnea sitter vid dörren när hon vänder sig om och ser att Hampus plötsligt sitter där, hon flyger upp ur stolen och skriker för full knäckebröhals! xD När matten var över kom jag på att jag låst in mina nycklar i skåpet, lyckat!! På samhällskunskapen satte vi oss i våra grupper och min och Eriks grupp satte oss i ett grupprum. Det blev inte jättemycket konservatism i det rummet kan jag ju säga.
Det blev mer Kenza, MILF och Edvins mamma, om nu inte det var samma sak. Haha! Jag och Edvin diskuterade meningen med en blogg och det blev intressant må jag säga! hehe x). Alla reagerade när Edvin sa att kenza INTE såg bra ut, whaaat!? Galet! Men absolut roligast var när Edvin berättade att han "TYP" hade 5 syskon (han är stockholmare vilket gör det hela mycket roligare). Jag ba men Edvin vad menar du med TYP? Haha Helena ba ah dina föräldrar har varit igång asså! Då sa Edvin ahnä mamma har haft kul, alla barnen har olika farsor! Så sjukt klockrent, garva ihjäl mig!!
Efter vi ätit lunch gick jag och Helena till "vaktis" och för en gång skull var det inte en gubbe utan en ung kille! Fick gå hela vägen upp till mitt skåp längts upp med han i hälarna, men allra roligast var när han hämtade tången han skulle knipsa av mitt lås med och Helena utbrister helt spontant "Vilken Brutal en!" HAHA! xD och när Linnea misstolka, heh heh...^^
Såg väääldigt roligt ut när han knipsade mitt lås måste jag säga! xD Efter skolan väntade jag inte med Elin som vanligt på torsdagar för hon skulle träna på en dans, istället gick jag till Kungsmässan med Helena där vi träffade Frida Andervik som det känns väldigt längesen jag träffa! Hon passade perfekt som praktikant på Kicks och jag fick köpt en jättebra ögonbrynspenna! :D
Köpte också en FRIDAtidning, läste en sjukt bra novell i den! Jättebra tycker jag. Heheh
Håller på att knåpa ihop en önskelista nu, den blir perfect! ;)
Vi hörs,
/Hedvig

Kommentarer
Postat av: natta

ohja! haha

2010-11-28 @ 16:38:14
URL: http://nnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0