Forever and always

Svälj det du sa Natta, elfte idag, tionde igår! ;) Är så sjukt trött idag alltså! Ska bli skönt att vara ledig måndag tisdag och onsdag nästa vecka! Woooonderful! Idag har jag haft två lektioner as usual på torsdagar, kvart över elva slutar man, not soo bad, not soo bad! ;)
Men, Elin har håltimmar fram till halv två så jag håller henne sällskap genom att vi sitter och tjötar, spanar och skrattar på min skola. Finns alltid något att snacka om, såå mycket att titta på! Såg en speciell person DANSA vääldigt fult.. garvade ihjäl oss! x)
I alla fall, hade matteprov på morgonen, gick faktiskt väldigt bra tycker jag allt, procent handlade det om. Efter det, en sjukt seg samhällslektion, Billy och Amanda somnade..på riktigt.. :S!
När det var dags för lunch så stog det att vi skulle få "HÖNS" till lunch! :S Helt otroligt hur jag och Linnea kan föra en såpass lång diskussion (pågående) om att det skulle serveras HÖNS i bamba!! Man skriver väl oftast kyckling, i alla fall höna, men för det första så serverar man inte HÖNS i "matbespisningen" ;)! HAHA kul var det i alla fall!
Tog bussen hem med Jonathan, var med honom i några timmar och snaart så ska jag träffa Käällman! Woooonderful!♥
Har geografiprov imorgon, kommer faila totalt, precis som 19 andra i min klass kommer att göra, sjukt alltså! Exogena och endogena processer/krafter... tröttnar bara jag hör orden, så tråkigt!♥
Vi hörs/
Hedvig

Kommentarer
Postat av: natta

hiihihihi tack :DDDDDD

2010-11-12 @ 16:45:34
URL: http://nnathaliie.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej, jag undrar en sak, heter du hedvig i förnamn och sofia i mellannamn? för det jag! :D kolla min blogg hedvigsofia.blogg.se

2010-11-12 @ 17:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0