Comebaaaaack, eller nåt?! ;)

Hmm.. får väl blogga ett inlägg nu då eftersom ännu ett klagomål kommit till mig, från den vanliga Nathalie Kåhlberg som till och med kommit med hot nu också.. (subba) ;) Skämt å sido!! Sitter här med Frida och kollar i skolkatalogen, fick den igår. Höjdpunkten på hösten typ! Hahah nu är det gymnasiet också, extra roligt ju! Har haft en väldigt bra dag idag faktiskt. Började dagen med att skriva en engelskauppsats/recension på en bok vi hade valt att läsa. Jag skrev om Twilight, en enkel väg kanske menmen det fick bli så nu ^^ ;) Det gick bara bra, bra bra =) sen var det geografi, mentorstid och spanska. Lyssnade på Feliz Navidad på spanskan, tänkte lite att kan man inte sätta på en liiite bättre spansk låt och lite mindre orginell, eller? ^^ x) haha
När jag kom hem vid tre satte jag på bästa pluggmusiken,  Taylor Swift och räknade mycketmycket matte, till mitt prov jag har imonbitti =)

När jag stängde av musiken ett tag så hörde jag plötsligt hur det började prassla i skåpet ovanför vår frys. Började klappa och hålla på som en galning, det bara fortsatte, smsade Frida som kom rusade mitt i maten in till mig. Ville ju inte vara ensam hahah! Började plocka ut alla grejer,skärrad och lite så ja ^^
Töntig man känner sig nu efteråt. Det var i alla fall en liten mus i mitt köksskåp, pappa bara skrattade när jag ringde honom.. x) Aja, nu fick vi ju en anledning att städa de skåpen, haha! ;) Lite obehagligt var det allt ;) haha!

Ringde mamma och bad henne köpa en pärm och några post it lappar, perfekt! Vi får så sjukt många lösa papper nuförtiden, så nu har jag lite bättre ordning på alla lappar och alla ämnen. Jonathan, du skulle verkligen behöva en pärm....-.-^^


Hur gullig är inte Linnea Svensson på en skala då?? ;) Sweetie!! Hahahaha vi har för kul du och jag asså! ^^ ♥
Vi hörs, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: natta

WOHOOOOOOOOOO, subba?! ursäkta mig? bitch.

2010-11-10 @ 21:23:20
URL: http://nnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0