Underbart!

Underbart med snö, underbart med helg, underbart är kort. Jonathan var hos mig igår, vi kollade på Idol. Fan att Weise skulle åka ut då! Minnah eller Jay ska ut nu!!
När Idol var slut gick vi ut en stund i snön, åh jag älskar snö. Det brukar jag tycka i början i alla fall haha men gud så mysigt det var. Imorse var jag och mamma först ute med att sätta spår i snön, skulle nämligen jobba. Börjar klockan ett igen. Luktar lussekatter (jul) i hela montern så det var jättemysigt att jobba idag när man får sån julkänsla. Var rustad med min nya gosiga kofta och en stoor halsduk på promenaden tidigt imorse så det var jättemysigt! Ikväll ska mamma och pappa till Göteborgsoperan, vet faktiskt inte vad jag ska göra ikväll. Frida är i Stockholm, Elin Alice och Malin är i Sjövik, Natta och Anna bor i Göteborg ju och Amanda ska antagligen vara med Johan och Jonathan ska förmodligen på fest såå jag får se vad jag hittar på. Skönt att bara vara hemma och inte göra något alls också! Kan verkligen uppskatta det! =)

(Saknar min bror!)
See ya/
Hedvig♥

Kommentarer
Postat av: natta

du skulle ju kunna komma och hälsa på i gbg nån gång också ;)

2010-11-20 @ 14:17:45
URL: http://nnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0